ზოგადი კითხვები

რა საკომისიებო აქვს TaskIt-ს?

TaskIt-ზე რეგისტრაცია უფასოა
  • როგორც მომხმარებლები, ასევე სერვის პროვაიდერები რეგისტრირდებიან სრულიად უფასოდ
  • TaskIt საკომისიოს იღებს მხოლოდ შესრულებული თასქიდან. ეს საკომისიო გამოითვლება თასქის მთლიანი ღირებულებიდან და მუშავდება მხოლოდ მაშინ, როდესაც მომხმარებელი დაადასტურებს თასქის შესრულებას და კმაყოფილი იქნება სამუშაოთი.

როგორ დავრეგისტრირდე?

კლიენტებისთვის:
  1. გადადით ავტორიზაციის/რეგისტრაციის გვერდზე.
  2. დააჭირეთ "ანგარიშის შექმნა"-ს.
  3. აირჩიეთ "როგორც კლიენტი" კლიენტის ანგარიშის შესაქმნელად.
  4. შეიყვანეთ მოთხოვნილი ინფორმაცია და შექმენით თქვენი ანგარიში.
  5. შედით თქვენს ანგარიშზე.
  6. განათავსეთ თასქი.

სერვის პროვაიდერებისთვის:
  1. გადადით ავტორიზაციის/რეგისტრაციის გვერდზე.
  2. დააჭირეთ "ანგარიშის შექმნა"-ს.
  3. აირჩიეთ "როგორც სერვისის პროვაიდერი".
  4. შეიყვანეთ მოთხოვნილი ინფორმაცია და შექმენით თქვენი ანგარიში.
  5. შედით თქვენს ანგარიშზე.
  6. შეავსეთ პროფილი, დაამატეთ თქვენი უნარები, გამოცდილება და სხვა შესაბამისი დეტალები.
  7. დაათვალიერეთ არსებული თასქები და განათავსეთ შეთავაზებები.

როგორ მუშაობს Taskit კლიენტებისთვის?

კლიენტის პროფილით, თქვენ მარტივად შეძლებთ შეასრულოთ სამუშაო Taskit-ზე პოსტის განთავსებით

არსებობს ორი ტიპის თასქი:
  • ფიქსირებული: აირჩიეთ სერვისის პროვაიდერი პირდაპირ მათი უნარების, გამოცდილების და თქვენი ბიუჯეტის მიხედვით.
  • თასქი ფასის შეთავაზებით: მიეცით საშუალება სერვის პროვაიდერებს შემოგთავაზონ ფასი, ინდივიდუალური პირობები და თავად აარჩიეთ მათგან საუკეთესო. 

როგორ მუშაობს Taskit სერვის პროვაიდერებისთვის?

TaskIt სერვისის პროვაიდერებს საშუალებას აძლევს მარტივად მიიღონ თასქები:
  • შექმენით პროფილი.
  • დაამატეთ თქვენი უნარები და გამოცდილება.
  • დაათვალიერეთ ხელმისაწვდომი თასქები.
  • დაათვალიერეთ არსებული თასქები და გააკეთეთ შეთავაზებები.
  • შეათანხმეთ პირობები კლიენტთან.
  • შერჩევის შემდეგ, დაიწყეთ მუშაობა თასქზე.
Taskit-თან შეერთებით, სერვისის პროვაიდერებს შეუძლიათ გააფართოვონ მომხმარებელთა ბაზა და უზრუნველყონ მუდმივი სამუშაო შესაძლებლობები.


დამავალებს თუ არა Taskit სამუშაოს შესრულებას?

Taskit არ ანაწილებს თასქებს პირდაპირ.
ეს არის პლატფორმა, სადაც კლიენტები სამუშაოს მოთხოვნებს ანთავსებენ.
  • სერვისის პროვაიდერებმა უნდა მოძებნონ ის თასქები, რომლებიც შეესაბამება მათ უნარებს, გააკეთონ განაცხადი მათზე და დაელოდონ კლიენტის პასუხებს.
  • თუ თქვენი პროფილი და შეთავაზება აკმაყოფილებს კლიენტის მოლოდინებს, თქვენ დაგიქირავებენ თასქის შესასრულებლად.

რა არის TaskIt?

TaskIt არის სერვისების ონლაინ პლატფორმა, რომელიც ბიზნესებს პროფესიონალ სერვის პროვაიდერებთან აკავშირებს. კომპანიებს შეუძლიათ განათავსონ მოკლევადიანი ან გრძელვადიანი პროექტები, მიიღონ შეთავაზებები სერვისის პროვაიდერებისგან, ან პირდაპირ შეარჩიონ ისინი ხელმისაწვდომი ვარიანტებიდან, შეთანხმდნენ პირობებზე და დაიქირაონ თასქის შესასრულებლად.
  • პროფესიონალური სერვისებისა და კონკურენტული ფასების ფართო არჩევანიდან, კლიენტებს შეუძლიათ აირჩიონ მათთვის საუკეთესო.
  • სერვისის პროვაიდერებს შეუძლიათ განაცხადი გააკეთონ არსებულ პროექტებზე და მიიღონ როგორც ნახევარ, ასევე სრულ განაკვეთზე მუშაობის შესაძლებლობა.

თქვენი TaskIt ანგარიში

როგორ დავხურო ჩემი ანგარიში TaskIt-ზე?

ანგარიშის წასაშლელად, გადადით Dashboard-ზე > ანგარიშის პარამეტრები და აირჩიეთ "წაშალე ჩემი ანგარიში"

მნიშვნელოვანი:
  • დარწმუნდით, რომ თქვენი ყველა თასქი დასრულებული და დახურულია; თუ თქვენი თასქები დაუსრულებელია, ვერ შეძლებთ ანგარიშის წაშლას.
  • დარწმუნდით, რომ საფულიდან მთლიანად არის თანხა გატანილი, რათა თავიდან აიცილოთ შესაძლო პრობლემები.
  • ანგარიშის წაშლა მუდმივია — თუ TaskIt-ს კვლავ გამოყენება გსურთ, ახალი ანგარიშის შექმნა დაგჭირდებათ.

შემიძლია შევცვალო ელ.ფოსტა?

დიახ, შეგიძლიათ განაახლოთ თქვენი ელ.ფოსტა

გადადით Dashboard-ზე > ანგარიშის პარამეტრები > შეცვალე პარამეტრები, შეიყვანეთ ახალი ელ.ფოსტა, დაადასტურეთ პაროლი და დააჭირეთ "შენახვა"-ს.

დამადასტურებელი ბმული გაიგზავნება თქვენს ახალ ელ.ფოსტაზე - დააწკაპუნეთ მასზე ცვლილების დასადასტურებლად.

შემიძლია სახელის შეცვლა?

დიახ, თქვენ შეგიძლიათ განაახლოთ თქვენი სახელი.

გადადით Dashboard-ზე > ანგარიშის პარამეტრები > პერსონალური ინფორმაცია, შეცვალეთ თქვენი სახელი და დააჭირეთ "შენახვას"-ს.

მოთხოვნის განთავსება

რა დრო სჭირდება უნარის დამატების მოთხოვნას დასადასტურებლად?

უნარის დამატების მოთხოვნები, ჩვეულებრივ, 7 სამუშაო დღის ვადაში განიხილება.

თუ ამ პერიოდის შემდეგ, თქვენი მოთხოვნა კვლავ პროცესშია, დასახმარებლად შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ TaskIt-ის მხარდაჭრის გუნდს.

რა მოხდება, თუ ჩემი მოთხოვნა არ დადასტურდება?

უნარის დამატების მოთხოვნები ჩვეულებრივ განიხილება 7 სამუშაო დღის განმავლობაში. თუ განახლებას ვერ ხედავთ, დახმარებისთვის შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ TaskIt-ის მხარდაჭერის გუნდს.

თუ თქვენი მოთხოვნა უარყოფილია, ეს ნიშნავს, რომ მოთხოვნილი უნარი არ არის დადასტურებული პლატფორმაზე განსათავსებლად.

რა ვქნა, თუ ვერ ვპოულობ ჩამონათვალში ჩემს უნარს?

თუ ჩამონათვალში ვერ პოულობთ თქვენს უნარს, შეგიძლიათ გამოგვიგზავნოთ მოთხოვნა მის დასამატებლად. TaskIt-ის გუნდი განიხილავს და საჭიროების შემთხვევაში, დაამტკიცებს თქვენს მოთხოვნას.

მოთხოვნის გამოგზავნას პირდაპირ შეძლებთ თქვენი Dashboard-დან შემდეგი კატეგორიების მიხედვით:

  • სალაპარაკო ენის მოთხოვნა
  • უნარების მოთხოვნა

მომსახურების ნაკრები

რა არის მომსახურების ნაკრები?

მომსახურების ნაკრები სერვისის პროვაიდერებს შესაძლებლობას აძლევს მომხმარებლებს შესთავაზონ წინასწარ შექმნილი სერვისების პაკეტი ფასებითა და დანარჩენი პირობებით. თასქების გამოქვეყნების ლოდინის ნაცვლად, მომსახურების ნაკრების შეძენა კლიენტებს პირდაპირ შეუძლიათ.

როგორ შევქმნა მომსახურების ნაკრები?

  1. გადადით Dashboard-ზე და დააწკაპუნეთ "მომსახურების ნაკრები"-ს ღილაკზე.
  2. დაამატეთ ახალი სერვისი სათაურის და დეტალური აღწერილობის დამატებით. აირჩიეთ კატეგორია (დაიწყეთ აკრეფა და ჩამონათვალი თავად გამოჩნდება. იდენტიფიკატორში გთხოვთ, მიუთითოთ თქვენი სერვისის სახელი)
  3. შეგიძლიათ შექმნათ სამი ტიპის პაკეტი - საბაზისო, სტანდარტული და პრემიუმი.
  4. განმარტეთ რა შედის თქვენს ნაკრებში.
  5. დააწესეთ ფასი თითეული ნაკრებისთვის.
  6. გაგზავნეთ ის ადმინისტრატორთან დასადასტურებლად -  სანამ თქვენი სერვისი ხელმისაწვდომი გახდება კლიენტებისთვის,  საჭიროა ადმინისტრატორმა განიხილოს და დაამტკიცოს ის. 
  7. დადასტურების შემდეგ, თქვენი სერვისის ნაკრები პლატფორმაზე გამოქვეყნდება და კლიენტები მის შეძენას მომენტალურად შეძლებენ.

შემიძლია, თუ არა, ჩემი მომსახურების ნაკრების რედაქტირება გამოქვეყნების შემდგომ?

დიახ, მაგრამ თქვენს მიერ განხორციელებულ ნებისმიერ ცვლილებას ადმინისტრატორის დამტკიცება ხელახლა დასჭირდება. ეს უზრუნველყოფს, რომ ყველა სერვისი აკმაყოფილებდეს პლატფორმის სტანდარტებს.

როგორ შეუძლიათ კლიენტებს ჩემი მომსახურების ნაკრების შეძენა?

მომხმარებლებს შეუძლიათ დაათვალიერონ მომსახურების ნაკრებები და აირჩიონ მათთვის სასურველი ვარიანტი. თასქის გამოქვეყნების და მასზე შემოთავაზებების ლოდინის ნაცვლად, ისინი მომენტალურად შეიძენენ თქვენს მომსახურებას, თქვენს მიერ შექმნილი ნაკრების არჩევითა და საფასურის გადახდით.

რატომ უნდა შევქმნა მომსახურების ნაკრები?

გაყიდვების სწრაფი შესაძლებლობა - კლიენტებს შეუძლიათ მომსახურების მომენტალურად შეძენა.
განსაზღვრული ფასები - მოლაპარაკებების საჭიროება არ არის, რადგან ფასები წინასწარ განსაზღვრულია.
მეტი ხილვადობა - თქვენს სერვისებს კლიენტები სერვისის ჩამონათვალში დაინახავენ.

პირდაპირი დაჯავშნა

რა არის პირდაპირი ჯავშანი?

პირდაპირი დაჯავშნის ფუნქცია სერვის პროვაიდერებს საშუალებას აძლევს განსაზღვრონ თავიანთი ხელმისაწვდომობა და მიიღონ ჯავშნები პირდაპირ კლიენტებისგან. პროვაიდერებს შეუძლიათ მართონ თავიანთი განრიგი საკუთარი დაშბორდიდან და გადაწყვიტონ, თავად დაადასტურონ დაჯავშნები თუ ჩართონ ავტომატური დაჯავშნა მყისიერი დადასტურებით.

როგორ დავაფიქსირო ჩემი ხელმისაწვდომობა პირდაპირი ჯავშნებისთვის?

ხელმისაწვდომობის დასაყენებლად:

- გადადით თქვენს დაშბორდზე
- გადაინაცვლეთ „ხელმისაწვდომობის კალენდრის" განყოფილებაში
- აქ ნახავთ ყოველკვირეულ კალენდარს დროის სლოტებით
- დააჭირეთ დროის სლოტს, რათა გახადოთ იგი ხელმისაწვდომი, ან მონიშნეთ რამდენიმე საათი დროის ბლოკის შესაქმნელად
- საჭიროების მიხედვით დაარეგულირეთ თქვენი განრიგი

რა არის ჯავშნის მინიმალური ხანგრძლივობა?

ეს პარამეტრი განსაზღვრავს დროის იმ მინიმუმ პერიოდს, რომლის განმავლობაშიც კლიენტს შეუძლია თქვენი მომსახურების დაჯავშნა. მაგალითად, თუ ამ გრაფაში მიუთითებთ 2 საათს, კლიენტები ვერ შეძლებენ თქვენს დაქირავებას 2 საათზე ნაკლები დროით.

რა არის ჯავშნის წინასწარი ხანგრძლივობა?

ეს განსაზღვრავს, რამდენი ხნით ადრე უნდა დაჯავშნოს კლიენტმა თქვენი მომსახურება. მაგალითად, თუ ამ გრაფაში მიუთითებთ 6 საათს, კლიენტები ჯავშანს შეხვედრამდე მინიმუმ 6 საათით ადრე გააკეთებენ.

როგორ მუშაობს ავტომატური დაჯავშნა?

თუ ავტომატური დაჯავშნა გამორთულია, ერთსა და იმავე დროის სლოტზე რამდენიმე კლიენტი შეძლებს მოთხოვნის გამოგზავნას. თქვენ მიიღებთ მოთხოვნების სიას და შეძლებთ აირჩიოთ, რომელ კლიენტს დაუდასტუროთ ჯავშანი. როგორც კი ჯავშანს დაადასტურებთ, ეს დროის სლოტი სხვებისთვის აღარ იქნება ხელმისაწვდომი.
 
თუ ავტომატური დაჯავშნა ჩართულია, ჯავშნები ავტომატურად დადასტურდება თქვენი პროფილიდან. როგორც კი კლიენტი დაჯავშნის დროის სლოტს, სხვა კლიენტები ვეღარ შეძლებენ მის დაჯავშნას.

შემიძლია შევცვალო ჩემი ხელმისაწვდომობა მისი დაყენების შემდეგ?

დიახ, შეგიძლიათ ნებისმიერ დროს განაახლოთ თქვენი ხელმისაწვდომობა თქვენს დაშბორდზე ხელმისაწვდომობის კალენდრის მეშვეობით.

შედეგი ვერ მოიძებნა