წესები და პირობები

წესები და პირობები მომხმარებლებისთვის

1. შესავალი

1.1. კეთილი იყოს თქვენი მობრძანება Taskit-ში, პლატფორმაზე, რომელიც აკავშირებს კლიენტებს სერვისის პროვაიდერებთან.

1.2. სერვისის გამოყენებით, თქვენ ეთანხმებით, წინამდებარე წესებისა და პირობების დაცვას.

1.3. თუ არ ეთანხმებით ამ პირობებს, არ გამოიყენოთ Taskit პლატფორმა.

2. განმარტებები

პლატფორმა: შპს არტ მეშ ს/ნ 405659531 შემდგომში TaskIt-ის ვებსაიტი და მობილური აპლიკაციები.

„დამკვეთი": მომხმარებელი, რომელიც ეძებს სერვისებს Taskit-ის მეშვეობით.

„სერვისის პროვაიდერი": ინდივიდუალური მეწარმე ან ბიზნესი, რომელიც სთავაზობს მომსახურებას პლატფორმის მეშვეობით.

შეკვეთა: ფორმალური მოთხოვნა მომსახურების შესახებ

3. მომხმარებლის რეგისტრაცია და ანგარიში

3.1. პლატფორმის გამოსაყენებლად შექმენით ანგარიში.

3.2. თქვენ ხართ პასუხისმგებელი თქვენი ანგარიშის დეტალების კონფიდენციალურობის შენარჩუნებაზე და ყველა აქტივობაზე, რომელიც ხდება თქვენი ანგარიშის ფარგლებში.

3.3. კლიენტებად დარეგისტრირება შეუძლიათ მხოლოდ 18 წელზე უფროსი ასაკის პირებს.

4. შემოთავაზებული სერვისები

4.1. Taskit ემსახურება როგორც შუამავალი, რომელიც აკავშირებს მომხმარებლებს სერვისის პროვაიდერებთან.

4.2. მომსახურების აღწერილობები, ფასები და ვადები მოწოდებულია სერვისის პროვაიდერების მიერ და შეიძლება განსხვავდებოდეს პროვაიდერების მიხედვით.

4.3. TaskIt თავად არ უზრუნველყოფს სერვისს; მომსახურების ხარისხზე პასუხისმგებლობა ეკისრება პროვაიდერს. TaskIt ქმნის წესებს და სტანდარტებს, რომელიც უზრუნველყოფს მომსახურების მაღალ ხარსხს და იცავს მომხმარებელს არასასურველი შედეგებისგან.

5. დაჯავშნა და გადახდა

5.1. კლიენტებს შეუძლიათ სერვისების დაჯავშნა პლატფორმის მეშვეობით სტანდარტიზებული შეკვეთის ფორმის გამოყენებით.

5.2. მომსახურების გადახდა უნდა განხორციელდეს ისე, როგორც ეს აღწერილია დაჯავშნის პროცესში.

5.3. მიღებული გადახდის მეთოდები მოიცავს საკრედიტო/სადებეტო ბარათებს, ონლაინ გადახდის პლატფორმებს და TaskIt-ის მიერ მითითებულ სხვა მეთოდებს.

6. მომხმარებლის პასუხისმგებლობა

6.1. შეკვეთის განთავსებისას ეცადეთ მოგვაწოდოთ მაქსიმალურად ზუსტი და სრული ინფორმაცია.

7. გაუქმება და თანხის დაბრუნება

7.1. მომხმარებლის მიერ გაუქმება უნდა განხორციელდეს პლატფორმის მეშვეობით.

7.2. თანხის დაბრუნება გაიცემა გაუქმების პოლიტიკის შესაბამისად, რომელიც შეიძლება განსხვავდებოდეს მომსახურების პროვაიდერის მიხედვით.

7.3. TaskIt იტოვებს უფლებას შუამავლობდეს დავას მომხმარებლებსა და სერვისის პროვაიდერებს შორის, მაგრამ არ არის პასუხისმგებელი ფინანსური ზარალისთვის.

8. მიმოხილვები და რეიტინგები

8.1. ჩვენთვის ძალიან მნიშვნელოვანია მოგვწეროთ შეფასებები თქვენი გამოცდილებისათვის.

8.2. გთხოვთ იყავით გულწრფელი. Taskit იტოვებს უფლებას წაშალოს შეუსაბამო ან თაღლითური მიმოხილვები.

9. აკრძალული საქმიანობა

9.1. არალეგალური ან არაეთიკური საქმიანობისთვის პლატფორმის არასწორი წარმოდგენა ან ბოროტად გამოყენება.

9.2. პლატფორმის გვერდის ავლის მცდელობა უშუალოდ პროვაიდერებთან სერვისების მოწყობისთვის.

9.3. ნებისმიერ საქმიანობაში ჩართვა, რომელიც არღვევს პლატფორმის ფუნქციონირებას ან რეპუტაციას.

10. პასუხისმგებლობის შეზღუდვა

10.1. Taskit მოქმედებს მხოლოდ როგორც შუამავალი და არ არის პასუხისმგებელი სერვისის პროვაიდერების მიერ მოწოდებული სერვისების ხარისხზე, დროულობაზე ან შედეგებზე. მას უფლება აქვს დაამტკიცოს მომსახურების მიწოდება, თუ ის ობიექტურად აკმაყოფილებს შეკვეთის კომპონენტებს, ან აუნაზღაუროს მომსახურების საფასური მომხმარებელს, რომელიც დაიქვითება შესაბამისი სერვისის მიმწოდებლის ასანაზღაურებელი თანხიდან.

10.2. მომხმარებლები თანხმდებიან, რომ Taskit-ს არ უნდა მიადგეს ზარალი დავის, დაზიანების ან დანაკარგისგან, რომელიც წარმოიქმნება პლატფორმის მეშვეობით დაჯავშნილი სერვისებიდან.

11. კონფიდენციალურობის პოლიტიკა

11.1. TaskIt მოწოდებულია დაიცვას მომხმარებლის კონფიდენციალურობა. გთხოვთ, მიმართოთ ჩვენს კონფიდენციალურობის პოლიტიკას მონაცემთა შეგროვებისა და გამოყენების შესახებ დეტალური ინფორმაციისთვის.

12. შეწყვეტა

12.1. Taskit იტოვებს უფლებას შეაჩეროს ან შეწყვიტოს მომხმარებლის ანგარიში ამ პირობების დარღვევის ან პლატფორმის ბოროტად გამოყენების გამო.

12.2. კლიენტებს შეუძლიათ ნებისმიერ დროს შეწყვიტონ თავიანთი ანგარიში მომხმარებელთა მხარდაჭერასთან დაკავშირებით.

 

 

სერვისის პროვაიდერების წესები და პირობები

Taskit-ზე სერვისის პროვაიდერად დარეგისტრირებით, თქვენ ეთანხმებით შემდეგ წესებსა და პირობებს. ეს პირობები ასახავს თქვენს უფლებებს, მოვალეობებს და ჩვენს პლატფორმაზე მომსახურების მიწოდებისა და გადახდების ჩარჩოს.

 

1. უფლებამოსილება და რეგისტრაცია

1.1. რეგისტრაციის მოთხოვნები:

სერვისის პროვაიდერები უნდა დარეგისტრირდნენ როგორც ინდივიდუალური მეწარმე (IE) ან იურიდიულად რეგისტრირებული კომპანია საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად.

სარეგისტრაციო დამადასტურებელი საბუთი და დანარჩენი შესაბამისი საბუთი წარმოდგენილი უნდა იყოს რეგისტრაციის პროცესში.

1.2. პროვაიდერის პასუხისმგებლობა:

მომსახურების მიწოდება უნდა მოხდეს მხოლოდ რეგისტრირებული პროვაიდერის ან მისი ოფიციალური წარმომადგენლის მიერ.

ქვეკონტრაქტი ან მომსახურების მოთხოვნების სხვა პროვაიდერისთვის გადაცემა მკაცრად აკრძალულია TaskIt-ს წინასწარი წერილობითი თანხმობის გარეშე.

1.3. შესაბამისობა:

პროვაიდერებმა უნდა შეასრულონ ყველა მოქმედი კანონი და რეგულაცია, მათ შორის საგადასახადო ვალდებულებები და შრომის კანონები.

2. სერვისის მიწოდება

2.1. პროვაიდერის ვალდებულებები:

პროვაიდერებს მოეთხოვებათ სერვისების მიწოდება შეკვეთაში მითითებული შეთანხმებული ფარგლების, ვადების და ხარისხის სტანდარტების შესაბამისად.

პროვაიდერებმა დაუყოვნებლივ უნდა დაუკავშირდნენ კლიენტებს რაიმე განმარტების ან კორექტირების საჭიროების შემთხვევაში.

2.2. მომსახურების ხარისხი:

პროვაიდერებისგან მოველით პროფესიონალიზმისა და მომსახურების ხარისხის მაღალ სტანდარტებს.

TaskIt იტოვებს უფლებას წაშალოს პროვაიდერები მუდმივად ცუდი რეიტინგებით ან მოუგვარებელი დავების მიზეზით.

2.3. არაავტორიზებული გადარიცხვები:

პროვაიდერებმა უშუალოდ უნდა მიაწოდონ მომსახურება. სერვისების მინიჭება ან გადაცემა სხვა პროვაიდერზე Taskit-ს წინასწარი თანხმობის გარეშე აკრძალულია და შეიძლება გამოიწვიოს ანგარიშის შეჩერება.

3. გადახდები და მოსაკრებლები

3.1. მომსახურების საფასური:

TaskIt აწესებს მომსახურების საფასურს, რომელიც გამოიქვითება მთლიანი გადახდისგან თითოეული ტრანზაქციისთვის.

მომსახურების საფასურის გადახდა ხდება მხოლოდ სერვისის მიწოდების და მომხმარებლის მიერ პლატფორმის მეშვეობით დადასტურების შემდეგ.

„ნაგულისხმევი გადახდის 25%-იანი პირობები ვრცელდება თითოეულ მიწოდებულ სერვისზე, თუმცა მხარეები შესაძლოა შეთანხდნენ ალტერნატიულ პირობებზე ინდივიდუალურად".

3.2. გადახდის განრიგი:

პროვაიდერებთან გადახდები დამუშავდება:

ა. ყოველი მომდევნო თვის არაუგვიანეს 7 რიცხვისა, დასრულებული და დადასტურებული სერვისისთვის წინა თვეში განხორციელებული სერვისებისათვის.

ბ. უფრო ადრე თუ ჯამური გადასახდელი თანხა აღემატება 500 ლარს.

3.3. გადახდის მეთოდი:

გადახდა განხორციელდება პროვაიდერის მიერ რეგისტრაციისას მოწოდებულ საბანკო ანგარიშზე.

3.4. ესქროს სისტემა:

თანხები თითოეული სერვისისთვის იქნება დაცული მანამ, სანამ მომხმარებელი არ დაადასტურებს მომსახურების მიწოდებას.

3.5. გადასახადები:

პროვაიდერები პასუხისმგებელნი არიან პლატფორმიდან შემოსავალზე მოქმედი გადასახადების დეკლარირებასა და გადახდაზე.

4. გაუქმება და დავა

4.1. შეკვეთების გაუქმება:

პროვაიდერებმა დაუყოვნებლივ უნდა აცნობონ მომხმარებელს და სერვის ცენტრს, თუ ისინი ვერ შეასრულებენ შეკვეთას. განმეორებითმა გაუქმებამ შეიძლება გამოიწვიოს ჯარიმები ან ანგარიშის დეაქტივაცია.

4.2. დავის გადაწყვეტა:

მომსახურების ხარისხთან ან მიწოდებასთან დაკავშირებით დავის შემთხვევაში TaskIt იმოქმედებს როგორც შუამავალი საკითხის გადასაჭრელად. ეს უკანასკნელი უფლებამოსილია დაადასტუროს ან უარყოს მიწოდებული მომსახურება. TaskIt-ს გადაწყვეტილება იქნება საბოლოო და სავალდებულო ორივე მხარისათვის. მიღებული გადაწყვეტილების მიხედვით მოხდება მომსახურების ანაზღაურება პროვაიდერისათვის ან ზარალის ანაზღაურება/ალტერნატიული მომსახურების გაწევა მომხმარებლისათვის.

5. შეჩერება და შეწყვეტა

5.1. შეჩერების საფუძველი:

ამ პირობების დარღვევამ, როგორიცაა სერვისების არაავტორიზებული გადაცემა, თაღლითური აქტივობები ან მომსახურების ცუდი ხარისხი, შეიძლება გამოიწვიოს პროვაიდერის ანგარიშის დროებითი ან მუდმივი შეჩერება.

5.2. ანგარიშის შეწყვეტა:

პროვაიდერებს შეუძლიათ თავიანთი ანგარიშის შეწყვეტა TaskIt-თვის წერილობითი შეტყობინების გაგზავნით. გადახდილი გადახდები დაიფარდება გადახდის გრაფიკის მიხედვით.

6. მონაცემები და კონფიდენციალურობა

6.1. კონფიდენციალურობა:

პროვაიდერების პირადი და საქმიანი ინფორმაცია დამუშავდება TaskIt-ს კონფიდენციალურობის პოლიტიკის შესაბამისად.

6.2. კონფიდენციალურობა:

"ინფორმაცია სერვისის პროვაიდერების შესახებ შეიძლება გამოყენებულ იქნას მარკეტინგული მიზნებისთვის."

პროვაიდერებმა არ უნდა გაამჟღავნონ მომხმარებლის ინფორმაცია ან გამოიყენონ იგი შეთანხმებული სერვისის ფარგლებს გარეთ მიზნებისთვის.

7. ანაზღაურება და პასუხისმგებლობა

7.1. ანაზღაურება:

პროვაიდერები თანხმდებიან, აუნაზღაურონ TaskIt-ს ნებისმიერი პრეტენზია, ზიანი ან ზარალი, რომელიც წარმოიქმნება მათი ქმედებებით ან შეთანხმებული სერვისების მიწოდების შეუსრულებლობისგან.

7.2. პასუხისმგებლობის შეზღუდვები:

TaskIt არ არის პასუხისმგებელი პროვაიდერებსა და მომხმარებლებს შორის დავის შედეგად წარმოქმნილი პირდაპირი ან არაპირდაპირი ზიანისთვის.

8. ცვლილებები

8.1. პოლიტიკის განახლებები:

TaskIt იტოვებს უფლებას განაახლოს წინამდებარე პირობები ნებისმიერ დროს. პროვაიდერებს ეცნობებათ ცვლილებების შესახებ და პლატფორმის უწყვეტი გამოყენება ნიშნავს განახლებული პირობების მიღებას.

TaskIt-ს პლატფორმაზე დარეგისტრირებით და სერვისების მიწოდებით, თქვენ ადასტურებთ, რომ წაიკითხეთ, გაიგეთ და ეთანხმებით ამ წესებსა და პირობებს.

9. მარეგულირებელი კანონმდებლობა

9.1. ეს წესები და პირობები რეგულირდება და განიმარტება საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად.

 

10. საკონტაქტო ინფორმაცია

ამ წესებთან და პირობებთან დაკავშირებით კითხვების შემთხვევაში, გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ შემდეგ მისამართზე:

ელფოსტა: info@taskit.ge 

 

 

Taskit-ს გაუქმების პოლიტიკა

გაუქმების პოლიტიკა შექმნილია იმისთვის, რომ უზრუნველყოს სამართლიანობა როგორც მომხმარებლებისთვის, ისე სერვისის მიმწოდებლებისთვის და ხელი შეუწყოს სანდოობის შექმნას პლატფორმაზე. პოლიტიკის დეტალები შეიძლება განსხვავდებოდეს სამუშაოს ტიპისა და სერვისის მიმწოდებლის ინდივიდუალური წესების მიხედვით, თუმცა საერთო ჩარჩო შემდეგია:

1. გაუქმების ზოგადი წესები

1.1. გაუქმება უნდა განხორციელდეს TaskIt-ს პლატფორმის მეშვეობით, მომხმარებლის ანგარიშში არსებული სპეციალური გაუქმების ფუნქციის გამოყენებით.

1.2. გაუქმების დრო განსაზღვრავს, ეკუთვნის თუ არა მომხმარებელს ანაზღაურება და იქნება ეს სრული თუ ნაწილობრივი სახით.

1.3. სასურველია მომხმარებლები სერვისის დაჯავშნამდე გაეცნონ გაუქმების პოლიტიკას.

2. ანაზღაურების შესაძლებლობა

2.1. სრული ანაზღაურება:

შესაძლებელია იმ შემთხვევაში, თუ გაუქმება ხდება "სრულად ანაზღაურებადი ფანჯრის" პირობებში, რომელიც გულისხმობს მომსახურების გაუქმებას დაგეგმილ დროზე 24-48 საათით ადრე. თუ გაუქმება მოხდება 24 საათზე ნაკლებ დროში, გადახდილი ღირებულება არ ანაზღაურდება.

2.2. ნაწილობრივი ანაზღაურება:

შესაძლებელია იმ შემთხვევაში, თუ გაუქმება ხდება "სრულად ანაზღაურებადი ფანჯრის" პირობების შემდეგ, მაგრამ "არანაზღაურებადი ფანჯრის" პირობების დაწყებამდე.

ნაწილობრივი ანაზღაურება, ჩვეულებრივ, მოიცავს ადმინისტრაციული ხარჯების ან ჯავშნის თანხის საკომისიოს გამოკლებას სერვისის მიმწოდებლის კომპენსაციისთვის.

2.3. არანაზღაურებადი:

გაუქმება, რომლებიც ხდება "არანაზღაურებადი ფანჯრის" ფარგლებში, ჩვეულებრივ მომსახურების დაგეგმილი დროიდან 24 საათის ან ნაკლები დროით ადრე, არ ექვემდებარება ანაზღაურებას.

არ გამოცხადება ან მომსახურებისთვის აუცილებელი დაშვების/ინფორმაციის მიწოდების უარყოფა ასევე არ ექვემდებარება ანაზღაურებას.

3. გაუქმება სერვისის მიმწოდებლის მიერ

3.1. თუ სერვისის პროვაიდერი აუქმებს დადასტურებულ ჯავშანს, მომხმარებელი მიიღებს სრულ ანაზღაურებას.

3.2. TaskIt მომხმარებელს დაეხმარება ალტერნატიული სერვისის მიმწოდებლის მოძიებაში მისი თანხმობის შემდეგ.

4. განსაკუთრებული გარემოებები

4.1. TaskIt-მა შესაძლოა, ანაზღაურება ან გაუქმება დაამტკიცოს სტანდარტული პოლიტიკის მიღმა შემდეგ შემთხვევებში:

ბუნებრივი კატასტროფები, რთული ამინდი ან სხვა მოვლენები, რომლებიც მომხმარებლის ან სერვისის მიმწოდებლის კონტროლს მიღმაა.

სამედიცინო გადაუდებელი შემთხვევები (შესაძლოა საჭირო გახდეს დოკუმენტაცია).

პლატფორმის ან სერვისის პროვაიდერის მიერ გამოწვეული შეცდომები (მაგ., არასწორი სერვისის დეტალები).

4.2. განსაკუთრებული გარემოებები განიხილება ინდივიდუალურად და TaskIt-ს გადაწყვეტილება საბოლოოა.

5. ანაზღაურების დამუშავება

5.1. ანაზღაურება დამუშავდება გამოყენებული გადახდის მეთოდით მიხედვით და შესაძლოა დასჭირდეს 5-10 სამუშაო დღე.

5.2. თუ გაუქმება გამოწვეული არ არის პლატფორმის შეცდომით, შესაძლოა ყველა სახის ტრანზაქცია არ იქნეს ანაზღაურებული.

6. დავების გადაჭრა

6.1. თუ გაუქმებასთან ან ანაზღაურებასთან დაკავშირებით არსებობს უთანხმოება, მომხმარებლებმა უნდა დაუკავშირდნენ სერვის მხარდაჭერის ჯგუფს გაუქმებიდან 7 დღის განმავლობაში.

6.2. TaskIt იმოქმედებს, როგორც შუამავალი მომხმარებელსა და სერვისის მიმწოდებელს შორის, მაგრამ არ იძლევა გარანტიას კონკრეტულ შედეგებზე დავებში.

6.3. მომხმარებელი მიიღებს სრულ ან ნაწილობრივ ანაზღაურებას, თუ მომსახურების მიწოდება იყო შეუსაბამო, და პრეტენზია წარდგენილი იქნება მომსახურების მიწოდებიდან 48 საათის განმავლობაში.

7. პოლიტიკის განახლებები

7.1. TaskIt იტოვებს უფლებას, ნებისმიერ დროს განაახლოს გაუქმების პოლიტიკა. მნიშვნელოვანი ცვლილებების შესახებ მომხმარებლები მიიღებენ შეტყობინებას ელფოსტის ან პლატფორმის შეტყობინებების მეშვეობით.

7.2. პლატფორმის გამოყენების გაგრძელება პოლიტიკის განახლების შემდეგ ნიშნავს განახლებული პოლიტიკის მიღებას.